Friday, March 20, 2009

:: reunion H5p3 (kmpp) ::

Last saturday aku attend reunion for practicummate ms kmpp dulu (h5p3 rock!!)..best sngt coz da lbh krg 5 taun x jmpa kan..bl dh jumper mcm2 criter kuar..
keje kat mn?dh kawen ker?bl nk kawen?da pakai keta ker? tu adlh antr soalan2 yg timbul..ha2..tapi msng2 dh brubah..ada yg dh matured sesuai jd bini org (aimi)..ader yg dah makin berisi (pejon yg da x malu2 mcm dl)..ader yg makin ayu (did)..yg konpiuskan aku..dR knp la ko makin kecik..aku xpuas ati btol...bkn dl kiter sm level jer kan???hu3. yg sdg hangat2 bercinta pon ader (special dedicated to cik ain & encik paan)he3..srg yg wat aku kagum..c ipin yg smakin bermotivasi..kalo start berckp ader rupa pakar motivasi..he2..makin kiut la ko ipin..aku ingtkan da matured jd malu2..ha3.saper lg aku xsbut? hmm...c paiz xbrubah..tp makin kurus..cian ko kna demam denggi erk..tp xper..ktrg lawat ko ari tuh trus sehat..;p ktrg siap tggu ko register kat spital lg.tuh mn de org pnh buat..hik3.thanx to bapak paiz yg bnyk memberi petua utk cure denggi.he2.
aktiviti yg plg happening was karaoke kat centro mall shah alam..nih dR pnya idea sampai terpaksala aku terjebak sm tumpang tdo umah did mlm tuh..thanx erk did bg aku pinjam bj..seb baik saiz lbh krg..hik2.tapi okla..dpt jgk ilangkan stress..tapi sempoi abisla korang..esp encik ipin yg plg bnyk nyanyi..siap gaya2 lg tuh..seb baik sore best..xthn..ha3.sian paiz xleh join..;p

special thanx to:
-paan yg organize 1st reunion nih..
-paan & pejon yg sponsor keta n bwk ktrg jln2..
-aimi & dR yg blanjer mkn...(xpe..krg da keje..--> ayt aku n ipin)
-did yg bg kami bertiga merempat kat umh ko...
-did coz bg aku pnjm baju..(nnt erk aku anto blk kat ko)
p/s: tapi syg..xsumer dpt dtg..hrp2 reunion lg skali sumer bleh join..lg happening..best2!
not forget to wish slamat bakal peng
antin baru buat anis farhan (even xdpt jmpa ko)..



No comments: