Tuesday, May 5, 2009

:: boring ::


Terasa teramatla boring dis evening..hu2..td balik kls p unikeb ngan aya..amik brg kat makcik avon n lunch kat ctu trs.punyerla best n nikmat dpt mkn patin msk tempoyak n ikan bakar..kalo la hr2 dpt mkn camni kat zaa'ba kan best..harga pon berbaloi dgn mkanan..best2!! (n cptla jgk aku gumuk..hu2) balik kolej online jap..send report kat file y! group then terbungkam tdo..aperla yunie nih..xsehat btol tdo pas mkn..bajet nk tdo kjp jer tp terlamer la plk.. (jls dan nyata yunie yg suker tdo)..
bgn tdo aper lagi..ngadap laptop la..online..tah aper yg nk cr tah..yg penting aku da dpt online dgn mudahnyer with dis temporary laptop yg di beri pnjm from c jantung ati..tukarganti..maknernyer dier care kat aku la kann?? kann?? nih yg syg lbh nih..ha3..laptop aku mmg hangit ssh gler nk online..tarikan yg lemah nk menarik wireless..(ha2 ayat aper nih?)
online sambil mkn jambu..kpd kak huda biler nk dtg mkn jambu tapah? da nk abis daa ni...

tapi kan biler boring2 camnih nk wat keje pon mls..knp erk? pdhl esaimen bnyk..biler nk stat rajin xtaula..akhir2 sem nnt mula la cuak nk siapkan..isshh3 xbleh jd nih..
nasihat tuk kengkwn : jgn tangguh keje anda..

da lamer x exercises..main bola tampar..joging ngan kak da..biler la nk stat cara hdp sihat lg nih..sem lps semangat la jgk joging ptg2..skang da rs mls..tapi pagi2 aku dh try follow kak da n aya p kls jln kaki coz pg2 xpns lagi n a gud way to keep healthy sambil menghirup udara segar pokok di sekeliling..ewahh!! seb baik pg2 monyet xder kan..kalo x xder brani jgk aku nk lalu kot tangga short cut tuh..arap2 aku dpt truskan keupayaan utk jln kaki..tingkatkan stamina..yeahhh!! kalo balik kls tgh ari nk jln kaki dh xder daya coz pns sngt..sinaran uv itu boleh membunuhku..he2..alasan..(biler la nk beli payung nih..asik luper jer..machola katakan xpakai payung)

So..mlm nih aper nk buat..?? of course la take a dinner first..then..tgkla keadaan..hi2..tdo awl? boleh jgk..
owh no no no no...keje bnyk lorr...

p/s: korang..esok yunie plan nk p shah alam...sj bgtau..hi3

No comments: